اعتماد به نفس در ۱۰ روز

راز چهارم : با جسم خود خوب رفتار کنید.

اگر عاشق خود هستید و شیفته انسانیت خود گشته اید، باید به شکلی احساس خود را نسبت به خود نمایان سازید.

چگونگی رفتار شما به جسم خودتان، بیش از هر چیز دیگری، میزان خودشیفتگی شما را نشان می دهد. (نه از اون خودشیفتگی های کاذب، هر چیز تعادلش و مطلوبش درسته عزیزانم).

چقدر از جسم خود مراقبت می کنید و به سلامت تن خود بها می دهید؟

اگر واقعا خودتان را دوست داشته باشید، از هر آنچه که به جسم و تن شما آزار می رساند و به سلامت و تندرستی شما لطمه وارد می کند، دوری می جویید.

پرخوری، یکی از نشانه های خودشکنی است نه خودشیفتگی.

هرجا کسی را دیدید که بسیار پرخور و شکمو بود، مطمئن شوید که او فاقد اعتماد به نفس عالی و خودشیفتگی مطلوب است. چون‌ :

پرخوری، بیماری، رنجش، و آزار رسانی به جسم را همراه می آورد.

وقتی شما جسم سالم، شاداب و سرحالی نداشته باشید، مشکل می توانید عاشق خود باشید.

جسم خود را با عشق غراوان دوست داشته باشید. رژیم غذایی درستی را اختیار کنید. به اندازه بخوابید. لباس سبک و راحت و نرمی بپوشید. کفش راحت به پا کنید. هر روز حمام کنید (اگر هر روز باشد باعث سوختن چربی های کبدی می شود و اگر یک روز درمیان باشد شما را چاق می کند). از سیگار و .... به شدت دوری کنید. ورزش کنید. کوه پیمایی کنید. نفس عمیق بکشید.

تمرین

از امروز به بعد با جسم خود خوب رفتار کنید.

نظرات 34 + ارسال نظر



ممنون که خبرم کردی واقعا داشتم خودمو نابود میکردم

ولی اون عکسه که گذاشتی خیلی به جاست!
آدم خودش رو هر طور ببینه همون طور میشه

یه روز یه عقاب رو یک کوهی داشت یه روز یکی از تخمای عقاب قل خورد و از کوه اومد پایین ودیگه عقاب اونو پیدا نکرد مرغ وخروسایی که اون پایین بودن فکر کردن اون تخم ماله اوناست و با خودشون بردن و عقاب به دنیا اومد بزرگ شد و هر روز از دیدن عقابهایی که اون بالا پرواز میکردن حسرت میخورد اما قبول کرده بود که فقط یک خروس اون تا اخر عمر یک خروس موند وحتی یک خروس کامل هم نبود و وقتی مرد هیچ کس نفهمید او یک عقاب بود و هیچ کس هم به عنوان یک خروس قبولش نکرد...
مهم نیست چی به دنیا میایم همه اینه که چی میشیم!!!

ممنون از داستان بسیار جالبت.

ممنون که خبرم کردی ولی من که سارا نیستم من نسترنم
اگه راستشو بگم الان اصلا وقت خوندن ندارم به خدا ولی خیلی زود که رسیدم خونه قل میدم بیامو متنو کامل بخونمو نظر بدم
شاد باشی و سبز

شرمنده به خدا
اشکالی نداره عزیزم

من هم ورزش می کنم و هم پر خوری نمی کنم
جالب بود

[ بدون نام ] 1389/12/09 ساعت 12:30

دروووووووووووووووود درود فراوان برزوج جوان پراز انرژی ونشاط
اماشالله ازخدامیخوام زندگیتون هم چون وبلاگتون شاد باشه وشورونشاط ممنون که یادی ازم میکنین تشکر

مهربان باش


مردم اغلب بی انصاف, بی منطق و خود محورند,ولی آنان را ببخش .
اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند,ولی مهربان باش .
اگر موفق باشی دوستان دروغین ودشمنان حقیقی خواهی یافت,ولی موفق باش.
اگر شریف ودرستکار باشی فریبت می دهند,ولی شریف و درستکار باش .
آنچه را در طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند,ولی سازنده باش .
اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند,ولی شادمان باش .
نیکی های درونت را فراموش می کنند.ولی نیکوکار باش .
بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
ودر نهایت می بینی هر آنچه هست همواره میان "تو و خداوند" است نه میان تو و مردم
دکتر علی شریعتی

ممنون از مطلبی که نوشتی

سلام چشم از امروز بیشتر خود شیفته میشم
عکس هم خیلی قشنگه

سلام :)

من که سرشار از اعتمادبه نفسم!

بچه ها بهم خودشیفته هم میگن! =))

اما پرخور نیستم!

خیلی عالیه موفق باشی.

سلام
جالب بود.
واقعا این جریان حموم درسته؟ نمیدونستم
عکس هم جالب بود

ممنون از حضورت
موفق باشی

آره عزیزم جریان حمام درسته

کله پوک 1389/12/09 ساعت 17:15

وای چقد این عکسه به مطلبه میاد!
من با این آخریا تضاد کامل دارم تا میخوام ب روحم برسم جسمم فراموشم میشه

چرا تضاد داری

علی 1389/12/09 ساعت 18:00 http://trumanshow.blogfa.com

سلام دوستان من
این یکی از اصول اصلی موفقیته.
تا کسی خودش رو دوست نداشته باشه نمی تونه موفق بشه.

ممنون که تایید کردی

سلام عزیزم.....
پستهاتون یکی از یکی اموزنده تر و توپ تره...
مرسی گلم....

مرسی از این همه تطف عزیزم.

خواهش میکنم عزیز
دیدی اومدم
باهاش موافقم میدونی چیه من از اون دسته از آدمایی هستم که ظاهرم رو همونجور که هستم دوست دارم نه مثلا با یه حلقه تو بینیم
خیلی ها بهم میگن دختر تو چرا اینجوری هستی و وقتی میگم چجوری حتی خودشونم نمیتونن بهم بگن که من چجوریم
من که این روزا میگم که فقط مهمه که تو هر شرایطی ادم خودش باشه فقط خودش

گل یخ 1389/12/10 ساعت 00:15

وصال 1389/12/10 ساعت 09:09 http://vesal-21.blogfa.com

سلام.
خیلی موافقم، باید با جسم خودمون خوب رفتار کنیم. یه چند وقتیه شروع کردم به پیاده روی احساس میکنم خیلی نسبت به قبل عوض شدم، و چون کار و درس من معمولا با نوشتنه فکر میکنم جدیدا خیلی بهتر و راحتتر مینویسم. مطلب بجایی بود.
مرسی که خبر دادین.

پ.ت 1389/12/10 ساعت 13:01 http://www.zehneman.blogfa.cim

من با جسمم خوب رفتار می کنم.!

نوشابه نمی خورم چون Co2 داره.!!!

چایی کم می خورم...

هر روز صورتمو صابون می کنم و ویتامینه می زنم

قبل از خواب حتما مسواک می زنم.!!!

آفرین

kimia 1389/12/11 ساعت 15:42 http://www.takdokhi.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟
وب جالبی داری دوست داشتی بمنم سر بزن خوشحال میشم.

علیرضا 1389/12/12 ساعت 10:17 http://www.thinkplus.ir

سلام ...

ممنون از حضورتون ... خوشحالم که امروزم را با آشنایی با یه

وبلاگ پر انرژی کردم ...

شادی تون روز افزورن ...

یک دنیا ممنون دوست خوبم.

علی 1389/12/12 ساعت 13:19 http://trumanshow.blogfa.com

سلام به شما
ما نیز با افتخار شما را لینک نمودیم.

سلام
منم لینکتون کردم
این نایت ملودی واسه منم یه مدت کوتاهی پخش نمیشد. ولی دو روزه درست شده. الان هم موسیقی وبتون برام پخش میشه.
نمیدونم دلیل عدم پخشش چی بود...
شاد باشید

ممنون

خوشم اومد!

احسنت!

خوبه که شمام با من هم عقیده اید:)



آرزو میکنم همیشه خوشبخت باشین :)




پ.ت 1389/12/12 ساعت 14:55

میسی که منو لینک کردین.!

اما اگه وبمو ببینین من هیچ کسی رو نلینکیدم.!

خب چون نمیتونم بهشون عمل کنم! تا میخوام به روحه رسیدگی کنم جسمه یادم میره و بالعکس!
اصلا ً مگه درس میزاره که بخوای با این نکته ها خودت رو از نظر اعتماد به نفس قوی کنی؟ اصلا ً اومدیم درس اجازه داد! نت که اجازه نمیده راستی من مجبور شدم حذف کنم! آدرس جدید رو براتون میزارم
با اجازه من چند تا دیگه آدمک بزارم خیلی با حالن

بهمن 1389/12/12 ساعت 17:22 http://bahman.sub.ir

درود بر شما
من از جسمم مراقبت نکردم و...
حالا سفت و محکم مراقب روحم هستم که مثل جسمم خسته نشه
پاینده باشید

دوست عیز لینک شدی با افتخار

ava 1389/12/13 ساعت 00:53 http://avamusavi.mihanblog.com/

خارجیه میره مسجد ، می بینه غذا میدن ، میگه مگه اینجا نماز نمی خونن ؟ میگن اگه نماز میخوای برو دانشگاه تهران ، میگه مگه اونجا دانشجوها درس نمی خونن ؟ میگن اگه منظورت روشنفکرا و دانشمندانه برو زندان اوین ، میگه مگه اونجا دزدها و کلاهبردارا رو زندونی نمیکنن ؟ میگن زکی !! پس مملکتو کی اداره کنه

ava 1389/12/13 ساعت 00:55 http://avamusavi.mihanblog.com/

salam
mamnoonam ke behem sar zadid
khoshhal misham bazam bebinametoon

سلام ...

با افتخار لینک شدید ...


داداشی من مبینا نیستم! من کله پوکم!
مرسی از لینک کن دوستامو دو سه هفته بعد از آشنایی لینک میکنم

ممنون. شما هم هر جا میرید بهتون خوش بگذره
سوغاتی چه غابلتون را داره دوست گرامی

نیره 1389/12/14 ساعت 13:03 http://delsokhte73.blogfa.com

سلام بر شما
خیلی ممنون از حضورتون و ممنون از لطفتون
وب زیبایی دارین تبریک میگم
بازم بهم سر بزنین

سلام.ازاینکه به وب یکدانه سرزمین ذهن ها سرزدید از شما بی نهایت ممنونم.من حتما سر فرصت تمامی مطالب شما رو می خونم.موفق باشید.باتقدیم احترام بابات حضورگرم و بی دریغتان:گلهای زیبای بهاری ازآن شما.

بانظری که محبت کردید برایم گذاشتید:ممنون.

ava 1389/12/15 ساعت 00:25 http://avamusavi.mihanblog.com/

آنقدر سکوت را نعره زدم که لال شدم آنقدر تنهایی را در آغوش کشیدم که بازوانم در هم فرو رفت و آنقدر در میان آشنایان غریب ماندم که گم شدم

احمد 1389/12/15 ساعت 19:38 http://Successclub.ir

سلام دوست عزیز

وبلاگی زیبایی دارید و از اون مهم تر پر محتوا و بازم مهمتر که در رابطه با موضوعی هست که هدفش کمک به دیگران و آگاهی

مردم از موضوعات موفقیتی و و روانشناسی هست

دوست من

من از شما و یا دوستانتان دعوت می کنم به انجمنمون سر بزنید انجمنی که فکر می کنم جاش خالی بود تو اینترنت انجمن تخصصی

در رابطه با موضوعات روانشناسی هست اما نیازمند کمک و یاری شما و کسانیست که در این رابطه دستی بر اتش دارند

از شما خواهش دارم اگر علاقه مند هستید با انجمن و به عنوان مدیر یا همکار فعالیت کنید بعد از ثبت نام در انجمن یک پیغام خصوصی از این لینک

بفرستید یا با آی دی success_club در تماس باشید

این انجمن تازه افتتاح شده و به نظرات شما احتیاج دارد

http://Successclub.ir

باتشکر

ava 1389/12/18 ساعت 18:02 http://avamusavi.mihanblog.com/

ssaalaaam
merc ke behem sar zadid
babate linkam mamnoonam
manam shomaro link kardam
moafagh bashid
roozatoon shado shabatoon por setare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد