فرزند خواندگی یعنی چه!

شاگردان سال اول دبستان کلاسی درباره عکس خانوادگی بحث می کردند. در عکس پسر کوچکی رنگ موی متفاوتی با سایر اعضای خانواده داشت.

یکی از بچه ها اظهار کرد که او فرزند خوانده است و دختر کوچکی گفت : من درباره فرزند خواندگی همه چیز را می دانم چون خودم فرزند خوانده هستم.

یکی دیگر از بچه ها پرسید: فرزند خواندگی یعنی چه؟

دخترک گفت: یعنی اینکه به جای شکم مادر، در قلب مادرت رشد می کنی.

نظرات 26 + ارسال نظر

سلام دوستای خوبم:)

خواهش میکنم:)

متن خوشملی بود:)

یعنی من که از خوندش لذت بردم:)

سلام

به جای شکم مادر در قلب او رشد کنی!

جالب بود

ممنون از حضورت

خواهش میکنم .

شاد باشید

خواهش میکنم

تا بعد

پ.ت 1390/01/23 ساعت 12:05 http://www.zehneman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
مادر!!
یک کلمه یک کوه حرف به دنبالش!

خیلی قشنگ بود پر از احساس

وصال 1390/01/27 ساعت 10:12

سلام،صبح بخیر.
اول ممنونم ازاینکه هنوزم به وبلاگ متروکه ی من سر میزنید.
داستان کوتاهتون خیلی قشنگ بود...
به نظرم قبل ازاینکه هر بچه ای تو شکم مادرش رشد کنه تو قلب ش متولد میشه.
امیدوارم همیشه موفق باشین.

سلام سعید جون.
من را هم باید ببخشی چون با دانشگاه و مغازه گرفتارم و نمیتونم زود به زود بیام بهت سر بزنم.
هرجا هستی موفق باشی

سلام ...

به روزیم و منتظر حضورتون ...



سلام
چرا از آپ خبری نیست ؟

کجایین این همه وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خدمت داداشم و خانمش

داداش سعید من که اینقدر بی معرفت نبود بیاد تا دم در و تو نیاد. یعنی اگه من نیام شماها نباید بیاین بگید یه خواهری اینجا داریم؟؟؟؟

تازه دلم شکست توی لینک دوستاتون خودمو ندیدم...... پس من چی هاااااااااااااااااااا؟ اینقد زود آبجی رو فراموش کردین؟؟؟؟

خوش باشید همیشه...... منو فراموش نکنید!!!!!!!!

سارا 1390/02/26 ساعت 18:50 http://donedona

درود بر زوج جوان وای چیکار کردین این شکاهار دنیاست مادر بهترین کلمه دنیا وچه جمله زیبای
ازخوندن مطالب وبلاگ زیباتون همیشه انرزی مثبت میگرم
شاد باشین وموفق

سلام سلام
سعید و خانمی گل
مطلب جدید عالی بود
آپم دوست داری بیا سری بزن
شرمنده اگه دور بهتون سر زدم اخه سرم شلوغه
زد زیاد تا بعد

سلام سعید عزیز.

خبری از آپ نیست ؟

سارا 1390/04/03 ساعت 20:23

راستی امتحانا تموم نشده مگه یه اپی یه مطلبی منتظریماااااااااا

سلام دوسته من حالت چه طوره ؟؟؟
دیگه سری نمیزنی بی وفا...

www.golpa.tk

سارا 1390/06/03 ساعت 13:01

سلام داداش گلم چرا دیگه فعالیتی ندارین ؟؟؟؟؟
آفریدگار من! مهمانی و ضیافت به پیشگاه تو در این ماه رحمت، مایه برکت حیات و زندگی من است، برکت عبادت، تهجد، شب زنده داری، تلاوت آیات نورانی. با همین زبان دعا که به من داده ای و آموخته ای، راز هستی ام را جستجو می کنم، از کجا آمده ام، به کجا می روم و آمدنم بهر چه بود ... و این از برکات این ماه است که معرفت آموزی در واژه واژه دعای ابوحمزه، بر جان تشنه و عطش زاده وجود من خانه می کند.
خدایا! در این روز به من توفیقی عطا کن تا به مولا و مقتدای خود تاسی کنم و در راه عدل و انصاف گام بردارم، همان راه شهید رمضان، حضرت علی علیه السلام.التماس دعا

dazmehr 1390/06/12 ساعت 12:26 http://rostamiyana.blogsky.com

خیلی جالب بود .

slm apam montazere hozoreton.

نیکو 1391/01/15 ساعت 03:57 http://www.seeker2.blogfa.com

سلام سال نو مبارک

چه مطلب زیبایی،با اجازه شما را لینک کردم.

موفق و سلامت باشید.

نیکو 1391/01/20 ساعت 10:18 http://www.seeker2.blogfa.com

سلام [گل]
به روز شدم اگر مایل بودید خوشحال می شوم ببینمتان [گل]

در ضمن در این پست احتیاج به کمک دارم.شعری نوشته ام که سراینده اش را نمی شناسم اگر شما می شناختی حتما به من اطلاع بده.متشکرم [گل]

موفق و سلامت باشید.[گل]

سلام به من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد